Повернення та обмін товару

Повернення чи обмін товару здійснюється згідно діючих правил та норм законодавства України.

Протягом 14 днів споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.


1. Вимоги до товару

- не був в експлуатації

- збережені цілісність комплекту та упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики.

2. Необхідні документи

- заява на повернення з описом причини повернення, а також фото товару, що повертається з метою підтвердження відсутності слідів експлуатації

- підтвердження оплати: квитанція про оплату або виписка з банку у разі оплати карткою

3. Процес повернення чи обміну товару

1. Зверніться до офісу компанії за телефоном +38(096)-255-65-47

2. Надайте товар та документи для повернення.

3. Заповніть заяву на повернення чи обмін.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

4. Повернення та обмін товару з істотними недоліками

У разі виявлення суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), споживач має право на повернення грошей чи обмін товару. Для цього додатково потрібен висновок та підтвердження уповноваженого співробітника продавця з відміткою про те, що товар має «істотний недолік» і може бути повернутий.

5. Повернення грошей

Продавець повертає сплачені кошти не пізніше 30 днів з моменту повідомлення споживачем про розірвання договору, а також після отримання товару та підтвердження обґрунтованості повернення. У разі, якщо заявлені несправності не підтвердяться або сталися з вини споживача, витрати на пересилання товару зобов'язаний компенсувати споживач шляхом перерахування суми витрат на рахунки постачальника.

Споживач повинен повідомити продавця про дату та місце, де товар буде повернено. Сплачені кошти повертаються шляхом банківського переказу.

Гарантійні зобов'язання

Виробник товару забезпечує належну роботу товару та комплектуючих протягом гарантійного терміну.

1. Термін гарантії

- Залежить від типу товару,

- Вказаний на сторінці товару, у паспорті на товар, гарантійному талоні або будь-якому іншому документі, що додається до товару.

2. У разі виявлення недоліків товару споживач має право на

- Гарантійне обслуговування - Безкоштовне усунення недоліків товару в розумний термін,

- Відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

3. У разі виявлення суттєвих недоліків споживач має право

- повернути гроші

- обміняти товар на такий самий чи аналогічний.

Якщо в період гарантійного строку були виявлені недоліки товару з вини виробника і які не можуть бути усунені шляхом заміни окремих комплектуючих, товар можна обміняти на аналогічний або отримати сплачені кошти. Для цього необхідно надати підтвердження заводського дефекту шляхом фото-або відеофіксації про те, що товар має «істотний недолік».

Made on
Tilda